Om versus Sistem


In luna septembrie a anului 2011 am inaintat un memoriu catre Comisia pentru cercetarea abuzurilor, coruptiei si pentru petitii din Camera Deputatilor.In aceasta petitie am relevat abuzuri savarsite de chestorul  Buda Ioan, seful  IGPF ,comisarul Iures Cornel, fostul sef al IJPF Timis, procurorii de caz Claudia Rosu si Viorel Ioan Cerbu, ambii din cadrul DNA.Petitia a mai vizat abuzuri ale DGA si Directiei Generale de Evidenta a Persoanei.

Spre sfarsitul lunii octombrie am primit un raspuns din partea acestei Comisiei de abuzuri prin care mi se aducea la cunostinta ca memoriul a fost supus atentiei conducerilor Consiliului Superior al Magistraturii, Ministerului Administratiei si Internelor si Directiei Nationale Anticoruptie, care vor verifica si vor dispune masuri in consecinta, urmand a-mi comunica modul de solutionare.

In continuare, pe parcursul mai multor articole, va voi relata cum au verificat, ce masuri au dispus aceste institutii ale statului, cum au reactionat la sesizarea unor abuzuri clare si cine sunt oamenii care au acoperit aceste ilegalitati.

Si incepem astazi cu Ministerul Administratiei si Internelor condus la momentul respectiv de Traian Igas.

Conducerea MAI, analizand continutul petitiei, a decis sa trimita petitia catre DGA,care la randul ei a trimis-o catre DNA, cu toate ca eu nu sesizasem fapte de coruptie , ci abuzuri.Conducerea MAI recurge la acest artificiu de „pasare” a petitiei catre DGA pentru a evita declansrea unei anchete care ar confirma cele sesizate de mine.Impotriva acestui raspuns al DGA, am formulat o noua petitie catre ministrul Igas, aducandu-i la cunostinta ca petitia a fost gresit indreptata catre DGA , intrucat eu nu am sesizat aspecte privind fapte de coruptie , ci abuzuri. Astfel petitia ar fi trebuit indreptata catre Corpul de control al ministrului, singura structura in masura sa verifice cele sisizate.

De aceasta data petitia a ajuns la Corpul de Control al ministrului, de unde seful structurii chestorul doctor Vladulescu Aurel mi-a comunicat un raspuns halucinant, care dovedeste  complicitatea la a acoperi aceste abuzuri.Domnul chestor doctor  Vladulescu afirma ca structura Corpul de Control nu are competenta sa verifice activitati desfasurate de procurori in dosare penale.Asa este ,  dar petita viza abuzuri comise de Buda, Iures si alte institutii subordonate MAI , aspecte pe care v-ati facut ca nu le vedeti.

In replica la raspunsul domnului chestor doctor Vladulescu am formulat din nou o petitie, pe care dansul mi-a comunicat ca a trimis-o catre DGA, de unde voi primi raspuns.Bravo.

In articolul urmator voi relata despre raspunsurile primite de la DGA.Acolo sa vedeti atitudine.

In final puteti citi raspunsurile integral, dupa cum urmeaza:


Spune-ti parerea...

