Romania, la multi ani!


foto 1

 

 

Patriotism: Sentiment de dragoste si devotament fata de patria si poporul din care faci parte.

Nationalism: Constiinta de apartenenta la o natiune ridicată la nivelul de dragoste fata de nationalitatea si cetatenia pe care o avem.

Romania este tara noastra , a tuturor locuitorilor ei.

Fiecare  cetatean  este constient de apartenenta sa la o natiune, aşa cum apartine unei familii, determinata prin limba, credinta, istorie.

Romanii sunt inteligenti.Sunt inventivi, generosi si plini de umor.Sunt optimisti si puternici.

Suntem o natie care nu a căutat niciodata sa cucereasca si sa subjuge alte natiuni, ci doar s-a aparat impotriva cotropitorilor.

Am avut puterea sa o luam de la capat .De fiecare data.Am luptat pentru visurile noastre si pentru idealurile in care am crezut.

Avem compasiune si nu ramanem indiferenti .Avem puterea de a schimba lucrurile.

Romania este tara mea, a familiei mele, a copiilor mei, a parintilor care m-au crescut, a invatatoarei care m-a invatat, a profesorilor care m-au pregatit, a prietenilor care m-au sustinut.

Trebuie sa ne sustinem tara cu fiecare ocazie pe care o avem.

Pentru ca daca nu o facem noi, atunci cine ?!

 

 

 

 


Spune-ti parerea...

