DNA : eroare sau intentie ?


 La data de 15.01.2013 am formulat o petitie catre ministrul Afacerilor Interne avand ca obiect detasarea mea abuziva de la SPF Deta la SPF Moravita, de catre conducerea fostului IJPF Timis .

In data de 30.01.2013 MAI mi-a comunicat prin adresa nr. 442626 din 30.01.2013 ca petitia formulata a fost transmisa spre competenta solutionare Inspectoratului General al Politiei de Frontiera.

IGPF  a transmis-o mai departe catre DNA pe motiv ca „aspectele sesizate se refera la activitatea de cercetare penala desfasurata de catre organele de politie judiciara sub directa coordonare a Parchetului DNA „ .

La data de 14.02.2013 DNA mi-a comunicat prin adresa nr. 101/VIII-1/2013 raspunsul la petitia formulata.

Cu privire la acel raspuns al DNA am scris la momentul respectiv un articol cu titlu MAI-IGPF-DNA = circuitul ultimului memoriu.

In articolul de azi este vorba insa de cea de-a doua petitie pe care am formulat-o catre ministru Afacerilor Interne.

A doua petitie transmisa catre ministrul Afacerilor Interne , a avut  ca obiect incadrarea numitului Voda Mihai Cristian la IJPF Timis precum si eliberarea de catre DEPABD a cartii de identitate sub numele Voda Mihai Cristian.

Aceasta a doua petitie am transmis-a catre MAI la data de 06.02.2013.

La data de 15.02.2013 MAI mi-a comunicat prin adresa nr. 442809 din 15.02.2013 ca petitia “a fost transmisa spre competenta solutionare Directiei Nationale Anticoruptie, deoarece aspectele sesizate se refera la activitati de cercetare penala derulate de catre organele de politie judiciara, sub coordonarea unitatii de parchet mentionata” .

Dupa cum puteti observa , aceasta a doua petitie a fost transmisa catre DNA de catre MAI la data de 15.02.2013.

Deoarece nu am primit niciun raspuns din partea DNA, dupa mai bine de 45 de zile, la data de 04.04.2013 am transmis catre DNA o petitie prin care am solicitat sa mi se comunice motivul pentru care nu primisem niciun raspuns la cea de-a doua petitie care a fost transmisa de catre MAI.

In data de 12.04.2013 mi s-a comunicat, prin posta, un raspuns din partea DNA prin care mi s-a adus la cunostinta urmatoarele, citez:

“In referire la petitia formulate de dv.  adresata Ministerului Afacerilor Interne, va comunicam faptul ca la data de 14.02.2013 procurorul sef al Sectiei de combatere a coruptiei a formulat un raspuns la o petitie cu continut asemanator, raspuns care v-a fost adus la cunostinta prin adresa nr. 101/VIII/1/2013” .

Cu privire la aceasta situatie, exista doua variante : ori s-a produs o confuzie cu prima petitie, ori DNA refuza sa raspunda la aspectele privind incadrarea investigatorului VMC la IJPF Timis si eliberarea cartii de identitate a acestuia.

Am revenit cu o petitie catre DNA prin care am solicitat analizarea celei de-a doua petitii care a fost transmisa  de catre MAI la data de 15.02.2013 si comunicarea unui raspuns cu privire la aspectele sesizate.

Am sa revin cu un articol imediat ce voi primi un raspuns.

190420131607


Spune-ti parerea...

