Chestorul Buda Ioan a dorit scoaterea din scena a sefului SPF Moravita Turda Vasile


Inainte de a trece la prezentul articol, voi face cateva precizari care se impun a fi facute.

Ca urmare a postarii pe acest blog a interceptarilor telefonice care au fost efectuate in dosarul Moravita, astazi am primit amenintari directe  de la presupusi oameni din Sistem.

Aceste amenintari au fost transmise printr-o  persoana al carei nume nu am sa-l divulg.

Am fost amenintati atat eu , cat si  avocatul meu Adrian Stoica, ca vom avea de suferit in cazul in care nu intelegem sa  retragem toate interceptarile pe care le-am facut publice pe acest blog.

Daca aceste amenintari vin de la oameni care fac parte din sistem, atunci este foarte posibil sa se pregateasca o arestare sau o campanie de discreditare impotriva noastra.

Din informatiile pe care le am,  se pregateste inceperea unui nou dosar penal impotriva mea.

Daca insa, amenintarile vin de la oameni care nu au legatura cu sistemul, lucrurile se schimba.

In aceste conditii, impreuna cu avocatul meu, am formulat o plangere penala la Parchetul de pe langa Curtea de Apel Timisoara, pentru infractiunea de amenintare si santaj.

Mai fac urmatoarele precizari: aceste inregistrari le-am dobandit pe cale legala, de la Curtea de Apel Timisoara, ele fiind efectuate in baza autorizatiilor date de Curtea de Apel Bucuresti, in dosarul 269/P/2010 (actualul dosar 609/59/2011*/a1).

Am postat pe acest blog si va asigur ca  o voi face in continuare, interceptari telefonice care se refera strict la modul de instrumentare a dosarului de catre DNA, mai exact incalcarea principiului loialitatii administrarii probelor,  si la exercitarea de catre functionari publici, in mod nelegal,  a atributiunilor functiei publice pe care o ocupau la acel moment.

Acesta este un proces public. Transparenta este singurul mijloc de a opri orice forma de intimidare sau abuz.

Si acum articolul:

In data de 02.12.2012 seful SPF Moravita comisar sef Turda Vasile il contacteaza telefonic pe seful IGPF chestor general Buda Ioan solicitand primirea in audienta , pentru a discuta despre unele probleme personale,  in legatura cu serviciul.

Seful IGPF  ii comunica ca momentan este plecat, dar ca il poate primi luni, in data de 06.12.2010.

Ceea ce se intampla mai departe este destul de surprinzator, avand in vedere succesiunea evenimentelor din aceasta perioada.

A doua zi dimineata, in data de 03.12.2010, Turda Vasile este contactat telefonic de catre o persoana (neidentificata) din cadrul IGPF, care pare sa actioneze la ordinul sefului IGPF, chestor general Buda Ioan.

Aceasta persoana ii transmite lui Turda Vasile sa se prezinte luni, 06.12.2010, la seful IGPF, cu demisia din functia de sef de sector.

Din interceptarile existente in ziua respectiva a rezultat faptul ca Turda Vasile l-a contactat pe seful IGPF chestor general Buda Ioan,  prin intermediul unei alte persoane, concluzionand ca seful IGPF nu avea cunostinta despre o solicitare a demisie din functie adresata  sefului SPF Moravita.

Seful SPF Moravita Turda Vasile nu a fost demis din functie la acel moment.

Interceptari telefonice intre seful SPF Moravita Turda Vasile (TV) si persoana din cadrul IGPF (X) :

TV : Ce faci, domn’ comandant ?

X : Salut, Vasile. Vasile noteaza …

TV : Da, stai un pic … nu prea am cu ce ca sunt la sport…

X : Retine ce spun : luni, in data de 6 decembrie, la ora 8, 9 cand poti tu … te prezinti la inspectorul general cu demisia.

TV : Aha.Bine.Da, da…

X : Da?

TV : Cu ce? Cu demisia?

X : Da.

TV : La ce mod? De ce?

X : Nu mi-a zis…fara explicatii, fara nimic…

TV : Sa-mi dau demisia din minister ?

X : Nu cred ca din minister, dracu’ stie, din functie, nu stiu…Vii tu aici si o clarifici.

TV : De ce ? Sunt ceva probleme sau ce ?

X : Nu stiu, ma , frate, fara niciun fel de explicatii a zis sa te prezinti la dansul

link http://youtu.be/GBOxlT34K0s

TV : Da.

X : Iti dai demisia din sef de sector.

TV : Si unde ma duc?

X : Nu stiu. Te prezinti la el si vorbesti cu sefu’. O s-o clarifici cu el luni.Ti-am zis, fara niciun fel de explicatii, vii si vorbesti… nu stiu care e situatia, habar n-am, ca e plecat dansul.

TV : Sa-l sun pe dansul sau ce?

X : Nu-l mai suna ca el nu poate sa vorbeasca.

 …

link http://youtu.be/k5mwKRKa008


5 responses to “Chestorul Buda Ioan a dorit scoaterea din scena a sefului SPF Moravita Turda Vasile

  • valerian dragomir

    E destul de trist sa vezi oameni care se bucura de necazurile altora.
    Dar, este dreptul dumneavoastra de a va bucura, ca un bun crestin ce sunt convins ca sunteti, si de a judeca oamenii, dupa propriile principii si valori morale.
    V-as ruga , totusi, sa va masurati cuvintele folosite, si sa nu va imaginati ca un pseudonim va poate proteja, daca incalcati anumite drepturi fundamentale.

  • valerian dragomir

    Stimate domn, de obicei nu postez comentarii care contin cuvinte jignitoare asa cum este al dumneavoastra.Acesta nu este un loc in care sa va varsati furia, frustrarile si nemultumirile.Dar fac o exceptie, pentru a va da o replica la comentariul postat.
    Interceptarile postate sunt reale si privesc modul de instrumentare a dosarului Moravita precum si exercitarea, in afara cadrului legal, a atributiunilor de seviciu de catre anumiti functionari publici cu functii de conducere.
    Ceea ce s-a intamplat la Moravita, si aici ma refer strict la situatia mea, nu a fost un test de integritate.Testele de integritate sunt reglementate de OMAI 256/2011 (vezi procedura de testare a integritatii aici https://justitiabili.wordpress.com/2013/03/31/procedura-de-testare-a-integritatii-personalului-mai/).
    Eu nu am negat niciodata faptele de care am fost acuzat.Am invocat nerespectarea principiului loialitatii administrarii probelor, fiind atributul instantei de judecata sa constate acest lucru, si nu al altcuiva.Pot discuta cu oricine pe acest subiect, dar in mod civilizat.
    Cat despre imaginea Politiei de Frontiera, ar trebui sa vedem cine a condus si cine conduce aceasta institutie (vezi aici https://justitiabili.wordpress.com/2013/10/22/din-sumele-de-bani-o-alta-parte-este-data-superiorilor-din-conducerea-ijpf-timis-si-igpf/)

  • Dragomir Coruptu

    Gata m-am liniștit a luat coruptul de Dragomir Valerian ce merita, am calculat despăgubirile care trebuie să le plătească, astfel: suma de 19.413.491, 58 lei împreuna cu alți șpăgari iar el personal ATENȚIE! – 1.954.868,391 LEI (noi)🙂 sunt fericit🙂 Bravo justiția română. În concluzie nu mai furați că plătiți într-o zi.

  • Dragomir Coruptu

    Nesimțitul acesta de Dragomir Valerian postează tot felul de interceptări din dosar și le pune doar pe acelea care îi convine (nu am auzit una în care cere șpagă), în dorința să scoată în evidență că a fost provocat să i-a șpagă, însă îi aduc aminte următoarele prevederi: din LEGE Nr. 360 din 6 iunie 2002 privind Statutul poliţistului
    – ART. 23 alin. (6) Semnarea jurământului de credinţă presupune şi acordul implicit al poliţistului pentru testarea fidelităţii şi integrităţii sale profesionale prin efectuarea unor verificări de specialitate, în condiţiile legii.
    – ART. 43 Poliţistului îi este interzis, în orice împrejurare:
    a) să primească, să solicite, să accepte, direct sau indirect, ori să facă să i se promită, pentru sine sau pentru alţii, în considerarea calităţii sale oficiale, daruri sau alte avantaje;

    NU MAI VORBIM DE ALTE ACTE NORMATIVE, rușine ai stricat imaginea Poliției de Frontieră și încă mai ai tupeu să arăți cu degetul spre cei care te-au dovedit.
    Bravo structurilor care au instrumentat acest dosar DNA, DGA, IGPF, SRI și JUDECĂTORILOR.

  • Krakadil

    Vali, rupe-le shufa! Bafta in continuare! Nu faci decat sa pui in lumina niste aspect publice! Davai!

Spune-ti parerea...

