Capcana nu e justitie


Am creat acest blog pentru a-mi spune povestea. N-am facut-o nici pentru a poza intr-o victima, nici pentru a cauta intelegerea sau iertarea celorlalti.

Nu am negat niciodata  ce am facut. Nu mi-a fost teama sa-mi asum  ceea ce  am facut.

Marturisirea de a fi comis o infractiune nu face sa dispara efectele unei capcane ilegale sau ale unei provocari din partea statului.

Nu am spus niciodata ca ceea ce am facut eu este bine si nici nu am promovat asemenea fapte  pe acest blog.

Nu am facut din faptele mele  o lauda.

Nu am cerut nimanui vreun favor, mila ori compasiune.

Am cautat doar  adevarul, in integralitatea lui.

Am incercat sa reconstitui  adevarul din firimituri, dupa ce au fost inlaturate aproape toate inregistrarile care reprezentau vulnerabilitati pentru sistem.

Am cerut, insa,  un singur lucru :  examinarea cu obiectivitate a cauzei in ceea ce ma priveste si  stabilirea  daca ceea ce mi s-a intamplat mie a fost  o „capcana”  legala intinsa de DNA sau , dimpotriva,  a depasit limitele legalitatii , transformandu-se intr-un abuz din partea statului. Atat.

Cazul meu este primul caz din istoria jurisprudentei romane in care autoritatile procedeaza in acest fel. Este un subiect foarte „sensibil” , deocamdata, de neatins.

In schimb, vreau sa subliniez ceva ce am spus inca de la bun inceput : consider ca nu as fi ajuns niciodata in situatia de a comite acele infractiuni fara aceasta capcana intinsa de DNA, in care au intrat in joc sefii IJPF Timis si seful IGPF, pentru a ma convinge ca cele spuse de investigatorul Voda sunt reale.

Pana la mult rostita afirmatie „mi-a si placut”, oare nu ar fi trebuit sa se fi cercetat daca o astfel de capcana asa cum a fost „construita” este sau nu legitima, daca a fost corect ca statul sa intinda o astfel de capcana unei persoane care nu avea niciun fel de intentie de a comite vreo infractiune pana la contactul cu investigatorul?

Judecatorul trebuie sa aplice LEGEA.  Dreptatea o face DUMNEZEU.

Cei care intentioneaza sa posteze comentarii  atacuri la persoana, in loc de pareri pertinente pe acest subiect, i-as ruga sa se abtina si sa aiba in vedere ca un simplu comentariu „nepotrivit” te poate arunca instantaneu in sfera penala.

Cei care se simt deranjati de articolele publicate, au la indemana optiunea de a nu mai citi acest blog.


5 responses to “Capcana nu e justitie

  • valerian dragomir

    Cred ca sunteti de acord cu mine ca orice persoana acuzata in materie penala are dreptul la examinarea cauzei sale in mod echitabil.

  • victor

    Este adevarat ce ati spus vizavi de incalcarea si depasirea atributiunilorde serviciu, prevazute de lege. Dar in Romania, unde legile sunt facute cu dedicatii, dumneata si ceilalti din aceiasi ,barca” ati fost pionii care au ,,incalcat” legile pentru ca asa trebuia, pentru a le baga bani in buzunarul celor care ocupau functii inalte. Aceleasi legi erau si cand schop-urile functionau, dar cand nu s-a pus problema incalcarii legilor, apoi dupa ce si-au vazut ,,sacii in caruta”(baxurile de tigari pe piata) s–au trezit ca legea e incalcata. Poate daca ati fi vandut flote, faribrici sau paduri poate nu ati fi fost catalogati infractori. Cat despre DNA, nu poti supune decat ca sunt o gasca de slogoi incompetenti care executa ordinele primite de la ,,alesii nostrii” cei cinstiti. O vorba din batani spune, ,, pestele de la cap se’npute, dar se curata de la coada”. Din negericire voi ati fost coada asa ca trebuie sa platiti. Atata timp cat nimeni nu plateste pentru ,,dreptatea” facuta de aceiasi slugoi nu va fi in Romania dreptate, pentru ca pe langa faptul ca ,,judecatorii” sunt slugi preamarite ale ,,alesilor nostrii”, pentru ei toti cei care se prezinta in fata lor sunt niste ,,obiecte” care trebuie pedepsiti pentru ca si-au permis /sa le ocupe timpul lor pretios. Probe materiale, martori, declaratii, sunt chestiuni insignifiante si o pierdere de timp in ochii lor. Daca ati ajuns acolo sunteti VINOVATI, asa ca trebuie sa platiti.

  • valerian dragomir

    Apreciez comentariul dumneavoastra.

  • stefan

    Excenta, dumneavoastra va suparati pe sistem pentru ca s-a oprit la dumneavoastra sau pentru ca v-a abandonat in ghearele DNA neasigurandu-va protectia pe care v-a promis-o ? Probabil ca nu este normal ceea ce a facut acest sistem dar o minima rezistenta la compromisul imoral ar trebui sa o aiba orice slujbas al statului cu atat mai mult un tanar domn inteligent asa cum esti dumneata. Personal cred ca sanctiunea cea mai eficienta ar fi ca dumneavoastra si colegii dumneavoastra sa nu mai aveti niciodata voie sa lucrati in sistemul public si aceasta nu pentru ca sinteti cei mai vinovati functionari din tara ci pentru a incuraja pe servantii onesti ai statului sa ramana in sistem si nu in ultimul rand pentru ca, indiferent de smediul in care ati fost obligat sa lucrati, ne-ati inselat increderea. In incheiere doresc sa va ofer un sfat domnule Dragomir, sunt convins ca sunteti un om care a invatat foarte mult din trista experienta cu care s-a confruntat. Folositi-va aceasta experienta pentru a face de acum inainte o lume mai buna pentru familia dumneavoastra si pentru societatea in care traiti. Aveti foarte multe calitati de care societatea are nevoie. Mult succes tinere domn.

  • Jade

    Nu trebuie sa dai nimanui explicatii,mai ales frustratilor care posteaza penibilitati pe ‘Pressalert’.

Spune-ti parerea...

