Dreptul la un proces echitabil este respectat daca argumentele acuzatului sunt in mod real ascultate si examinate de catre instanta.


Am invocat pe tot parcursul judecarii cauzei faptul ca investigatorul a fost implicat in detasarea mea de la Deta la Moravita.

In  Sentinta  pronuntata (pag. 26) , instanta retine ca : „Din declaraţia investigatorului  Voda Mihai Cristian , rezulta ca a ajuns de la Deta la Moraviţa impreuna cu inculpatii Dragomir Valerian si Budris Cornel, necunoscand detalii despre modul cum au fost desemnaţi cei doi inculpaţi sa lucreze la PTF Moraviţa…Se retine deci ca nu a avut nicio implicare in mutarea lui Dragomir Valerian de la Deta la Moraviţa, dimpotriva, inculpatul isi dorea sa ajunga la Moravita, ,,pentru ca acolo se fac multi bani”.”

Fara a face o analiza concreta si serioasa daca sustinerile mele privind implicarea investigatorului sub acoperire in detasarea mea la Moravita sunt sau nu reale, instanta motiveaza neimplicarea acestuia, contrar tuturor probelor indicate de mine, ca : „…inculpatul isi dorea sa ajunga la Moravita, pentru ca acolo se fac multi bani” . Chiar si asa, nici macar aceasta „dorinta” a mea nu este sustinuta de vreo proba sau vreo inregistrare, alta decat marturia investigatorului, care nu avea niciun interes sa recunoasca adevarata derulare a faptelor.

Cu ocazia audierii sale de catre instanta de judecata, investigatorul Voda a sustinut ca : ” Nu am nicio implicare in ceea ce priveste detasarea lui Dragomir de la Deta la Moravita.”

Detasarea mea de la Deta la Moravita a fost dispusa de seful IJPF Timis Iures Cornel in data de 08.10.2010.

Dovada implicarii investigatorului Voda in detasarea mea reiese din interceptarea telefonica dintre agentul Budris (BF) si investigatorul Voda (VMC) , din data de 06.10.2010, cu doua zile inainte de emiterea dispozitiei de detasare de catre seful IJPF Timis Iures Cornel:

BF : Vine cineva de la Timisoara, nu stiu ce vrea sa ne prezinte si …

VMC : Da, ma.Da.Am eu asa o chestie ca maine ne anunta ca suntem bine.

BF : Nu,ma, nu de asta.Cred ca e un psiholog ceva, in legatura cu mediul in care esti acum, cu salarizarile, cu stresul si asa mai departe…

VMC : Da, ma…

BFC : Nu vin ei sa te anunte pe tine.Astea nu se fac asa.

VMC : Stii tu ?

BF : Da, ma, da…

VMC : Daca tu stii, sa fie ca tine.Dar daca e ca mine, cum e?

BF : Nu are cum sa vina sa te anunte special pe tine cu asa ceva.

VMC : Pai nu pe mine, ma, pe voi.Auzi… ia suna-l tu si pe Vali si spune-i ca eu am primit semnalul ca se pare ca maine ne… suna-l si spune-i sa vedem ce zice.

VMC : Deci ti-am zis, eu am semnalul ca maine e bine.


 


3 responses to “Dreptul la un proces echitabil este respectat daca argumentele acuzatului sunt in mod real ascultate si examinate de catre instanta.

Spune-ti parerea...

