Iures Cornel : „Inapoi cu ea.Inapoi cu ea din ordinul meu.”


Cu prilejul audierii sale de catre ICCJ, fostul sef al IJPF Timis, IURES CORNEL, a fost intrebat de catre instanta daca a dispus personal vreo mutare a unui politist de frontiera de pe o tura pe alta la vama Moravita.

Iures Cornel a raspuns : „Nu am dispus mutarea pe ture a politistilor din vama Moravita.Nu era atributia mea, ci a sefilor din zona respectiva.”

Din probele administrate de DNA in aceasta cauza reiese faptul ca acesta a dispus mutarea agentului Chira Dora de pe tura unde actiona investigatorul, unde fusese mutata prin dispozitia sefului de sector Turda Vasile.Dovada in acest sens este o interceptare telefonica intre TUDORICA MARIAN (TM), sef adjunct SPF Moravita,  si IURES CORNEL (IC) :

TM : Sefu’, m-am informat, e mutata, e dispozitia lui Vasile, seful de sector.

IC : Si a fost adusa inapoi ?

TM : Nu, n-a adus-o  inapoi, e tot pe “aia” (n.n. tura unde actiona Voda), am inteles.

IC : Inapoi cu ea. Inapoi cu ea din ordinul meu. Daca vrei ti-l trimit si cu SMS semnat.

TM : Da, nu-i problema, nu …

IC : Inapoi cu ea.Te rog frumos, spune-i lui Vasile ca am zis eu sa o duca inapoi.


One response to “Iures Cornel : „Inapoi cu ea.Inapoi cu ea din ordinul meu.”

Spune-ti parerea...

